Lisätietoa koulutuksesta

Koulutuksen kesto määräytyy henkilökohtaisen suunnitelman mukaan. Pääsyvaatimuksena on peruskoulun oppimäärä, hyvä terveys ja 18 vuoden ikä.

Oppilaitoksessamme on mahdollista suorittaa seuraavat ammattiliset opinnot:

Ota meihin yhteyttä ja sovitaan yhdessä haastatteluaika. Voit ottaa yhteyttä:

• Täyttämällä sähköisen hakukaavakkeen
  • Soittamalla meille numeroon 0400-169209
  • Lähettämällä sähköpostia osoitteeseen haku(at)turunkosmetologikoulu.fi
  • Ottamalla yhteyttä Studentum sivuston kautta

Haastattelukäynnillä saat mukaasi tietopaketin kosmetologin opinnoista Turku Beauty Institutessa sekä muista tärkeistä opintoihin liittyvistä asioista. Kerromme mielellämme sinulle lisää ja vastaamme kysymyksiisi.

Opintotuki

Turku Beauty Institute Oy koulutuksessa on opintotukioikeus.

HOKS – Henkiökohtainen osaamisen kehittämisen suunnitelma

Koska jokaisella opiskelijalla on erilainen osaamistausta, syntyy opiskelijan opinnoista aina yksilöllinen suunnitelma. Opiskelijan lähtötaso kartoitetaan keskusteluilla, itsearvioinnin avulla ja peilaamalla aiempaa kokemusta ja osaamista tutkinnon tavoitteisiin.

Koulumaksut

Koulutuksen hinta on 4000€, josta 1000€ maksetaan ennen koulun aloitusta. Loppuosan, 3000€, voi maksaa osissa, enintään 12 kuukauden aikana. Lisäksi opinnoissa tarvittavat välineet ja kirja kustantavat n. 600€.
Takki ja pinssi

Opiskelijan edut

Pystymme tarjoamaan yksityisenä oppilaitoksena seuraavat edut:

Kelan opintotuki

Opiskelijamme ovat oikeutettuja Kelan myöntämiin opintoetuihin. Tarkempia tietoja saat KELA:lta.

Turun kaupungin joukkoliikenne Föli

Turun kaupungin joukkoliikenne FÖLI tarjoaa opiskelijoille myös opiskelija-alennuksen bussikorttiin.