Tervetuloa Turun Kosmetologikoulun opiskelijahaun sivulle! Meillä voit suorittaa hius- ja kauneudenhoitoalan kosmetologin tai kosmetiikkaneuvojan perustutkinnon. Opintojen kesto on 16-19 kuukautta, riippuen mahdollisten aikaisempien opintojesi tunnistamisesta ja tunnustamisesta, sekä siitä opiskeletko oppilaitoksessamme kokopäiväisesti, vai esimerkiksi osa-aikaisesti ansiotyön ohessa. Turun Kosmetologikoulu on yksityinen oppilaitos ja opiskelu meillä on maksullista; koulutuksen hinta on 4000€. Lue lisää Hius- ja kauneudenalan perustutkinnon suorittamisesta oppilaitoksessamme täältä.

Jätä hakemus täyttämällä alla oleva kaavake, vaikka heti! Pääsyvaatimuksena on peruskoulun oppimäärä, hyvä terveys ja 18 vuoden ikä. Haastattelemme kaikki hakijat, aloittavaan ryhmään mahtuu 15 opiskelijaa.

Henkilötiedot

Aikaisempi koulutus

PeruskouluYlioppilasAmmatillinen tutkintoMuu koulutus

Lisätietoja

Tähän kenttään voit kirjoittaa hakemustasi täydentäviä lisätietoja esimerkiksi aikaisemmista opinnoistasi tai työkokemuksestasi, voit myös kysyä tarkentavia kysymyksiä oppilaitoksessamme opiskelemisesta.

Tarkoitukseni on opiskella

KokopäiväisestiOsa-aikaisesti